MAJLIS APRESIASI PESARA DAN WARGA JKR WPKL 2011

Friday, December 9, 2011


JKRWPKL
Tanggal 3hb Disember 2011 yang lalu, Majlis Apresiasi Pesara dan Warga JKR WPKL 2011 telah selamat diadakan dengan gilang gemilang bertempat di Dewan Konvensyen CIDB, Sg. Besi, Kuala Lumpur. Perasmian majlis tersebut telah disempurnakan oleh Yang Berbahagia Tuan Pengarah JKR Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Ir. Haji Adanan Sukri bin Musa dengan jayanya.
Majlis ini telah dimulai dengan bacaan doa selamat agar keberkatan dan keredaan-Nya diperolehi sepanjang majlis ini berlangsung.

Atucara majlis ini turut diserikan dengan 5 acara persembahan daripada pegawai dan kakitangan JKR Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, cabutan bertuah, persembahan kugiran serta beberapa acara sampingan lain.

Majlis ini telah dihadiri kira-kira 1000 orang jemputan yang terdiri daripada pegawai & kakitangan JKR Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur beserta ahli-ahli keluarga dan rakan-rakan strategik JKR Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.

Selain itu, anak-anak kepada pegawai & kakitangan JKR Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur turut dijemput ke atas pentas bagi menerima sijil dan anugerah Khas Anak-Anak Cemerlang JKR WPKL. Untuk tidak melupakan jasa-jasa dan pengorbanan pegawai & kakitangan JKR Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur yang telah bersara, majlis telah menjemput mereka untuk hadir ke majlis ini disamping menerima anurah Khas Pesara JKR Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.
Di kesempatan yang ada, Tuan Pengarah turut mengambil peluang untuk beramah mesra bersama para tetamu yang hadir yang diharap dapat memperkukuhkan lagi ikatan antara pegawai & kakitangan JKR Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur dan juga rakan strategik JKR Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.

Majlis ini kemudiannya telah berakhir pada jam 11.00 malam dengan selamat dan jayanya.

0 comments:

 
 
 
 
Copyright © kpprasm